lek. Jacek Czubak | Laryngolog

OVO 1

Specjalizacja w leczeniu: || Lekarz prowadzi leczenie w językach: Angielski Polski GB PL

Doświadczenie zawodowe

Absolwent Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.

Zajmuje się leczeniem

Przyjmuje dzieci od 2 roku życia, młodzież oraz osoby dorosłe. Jako Otolaryngolog zajmuje się rozpoznawaniem i leczeniem chorób ucha, nosa, krtani, gardła oraz innych narządów głowy i szyi. W gabinecie jest też możliwa fiberoskopia, czyli badanie giętkim endoskopem (aparatem z kamerą) trudnodostępnych miejsc.
Główny obszar zainteresowań: W obrębie jego zainteresowań znajdują się głównie, choroby uszu, narządu słuchu i zatok przynosowych, chrapanie oraz bezdechy. Celem konsultacji jest ustalenie przyczyn dolegliwości, postawienie właściwego rozpoznania choroby i włączenie najbardziej optymalnego leczenia danego schorzenia.

Szkolenia i prace naukowe

Stale podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w licznych kursach szkoleniach i warsztatach, w kraju i za granicą.

Temporal bone course prague (Praga)
Szkolenie praktyczne w Centrum Zaawansowanych Technik Operacyjnych Światowego Centrum Słuchu (Kajetany)
8th course on surgery for osas (Madryt)
Temporal bone workshop – 32th politzer society meeting at world hearing center (Kajetany)
IV kurs podstaw chirurgii endoskopowej nosa i zatok przynosowych (Kraków)
VI kurs chirurgii endoskopowej zatok przynosowych (Warszawa)
4th edition of ent course in microsurgery of the ear (Poznań)
8TH Annual international obstructive sleep apnea surgery course (OSAS) 2021 AdventHealth Nicholson Center (Orlando)
Kurs Małoinwazyjne Metody Leczenia Chrapania – (Kołobrzeg)

Członkostwo: Jest czynnym członkiem Polskiego Towarzystwa Otolaryngologów Chirurgów Głowy i Szyi.