lek. Julia Jawny | Internista i Lekarz medycyny rodzinnej

Żmigrodzka 83/505

Specjalizacja w leczeniu: || Lekarz prowadzi leczenie w językach: Polski PL

Doświadczenie zawodowe

Ukończyła Akademię Medyczną we Wrocławiu w 2009 roku. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim o kierunku medycyna bólu. Doświadczenie zdobywała w Polsce i Wielkiej Brytanii, gdzie odbywała staż na Oddziale Ortopedii i Traumatologii w Glasgow.

Zajmuje się leczeniem

W swojej praktyce pomaga pacjentom, którzy zmagają się z bólem ostrym i przewlekłym, dotyczącym głównie układu mięśniowo-szkieletowego – na tle zmian zwyrodnieniowych, przeciążeniowych, zapalnych, ale również bólem neuropatycznym, bólami głowy czy bólem w chorobie nowotworowej. W terapii łączy szeroką wiedzę z medycyny rodzinnej z elementami rehabilitacji, ortopedii i reumatologii.

Szkolenia i prace naukowe

Ukończyła liczne kursy USG narządu ruchu, igłoterapii suchej, iniekcji interwencyjnych dostawowych i okołostawowych (z podaniem sterydów, kolagenu, osocza bogatopłytkowego i fibryny), zaawansowane kursy niekonwencjonalnych technik leczenia bólu. Regularnie uczestniczy w konferencjach medycyny rodzinnej, ortopedycznych i reumatologicznych. Prowadzi także szkolenia z technik proloterapii i podawania kolagenu w schorzeniach układu ruchu.

Inne: Przewlekły ból wymaga indywidualnego podejścia, połączenia zabiegów rehabilitacji oraz stosowania farmakoterapii. Współpracuje z fizjoterapeutą i trenerem personalnym celem holistycznej opieki nad pacjentem.